• OOK ACHTERAF BETALEN
  • LEVERTIJD 1 DAG, INDIEN BESTELD VOOR 15.00 UUR
  • GRATIS VERZENDEN

Veelgestelde vragen

Op deze pagina vindt u een overzicht van veelgestelde vragen. 
Staat uw vraag er niet tussen, schroom dan niet om ons via de chat, mail of telefonisch te bereiken. 

Bestellen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Voor de meeste producten op onze webshop met een geldig bezorgadres, binnen 1-2 dagen bezorgd. Er zijn enkele producten die een andere levertijd hebben. Voor meer informatie verwijzen wij je naar de productpagina waar dit vermeld staat. Het kan voor komen dat het helaas langer duurt door drukte bij Bpost. Denk dan vooral rondom de feestdagen dat dit kan voorkomen.

Kan ik mijn bestelling naar iemand anders laten sturen?

Ja, dit kan zeker. Wanneer je op de pagina komt waar je alle gegevens dient in te vullen en je betaal methode kiest kan je een ander aflever adres aanklikken dan het factuur adres. Let op. Wij voegen wel altijd een pakbon bij de zending dan. Indien je dit niet wilt geeft dit dan duidelijk aan bij opmerkingen op dezelfde pagina.

Kan mijn bestelling sneller geleverd worden?

Nee, dit kan niet standaard. Uiteraard kan je wel je bestelling bij ons komen ophalen.

Mijn favoriete product staat op tijdelijk niet leverbaar. Wanneer is het weer leverbaar?

Dit is vaak lastig te zeggen. Zodra het product weer beschikbaar is veranderen wij dit nagenoeg direct op onze webshop. Houd dus goed onze webshop in de gaten als je dit product toch wilt ontvangen.

Kan ik een product bestellen wat tijdelijk niet leverbaar is?

Ja, dit kan zeker. Wij zullen de bestelling dan op een plek leggen bij de klantenservice afdeling. Zodra deze weer leverbaar zijn versturen wij het doorgaans dezelfde dag en krijg je hier in de avond een melding van d.m.v. track and trace.

Kan ik ook vanuit het buitenland bestellen en laten leveren?

Natuurlijk! Tijdens het bestellen kan je op de pagina waar je aangeeft waar je het naartoe wilt laten sturen aangeven naar welk land je dit wilt. Staat het juiste land hier niet tussen, neem dan met ons telefonische contact op.

Ik wilde meerdere producten bestellen, kan dit?

Ja dit kan zeker. Als je het 1e product hebt samengesteld en toegevoegd hebt aan je winkelmandje kan je op verder winkelen klikken. Je kan vervolgens een 2e product toevoegen.

Wat zijn de verzendkosten?

Op onze webshop betaal je geen verzendkosten. Wij versturen altijd onze bestellingen gratis. Let op. Staat er een land niet tussen waar je toch je bestelling naartoe wilt sturen, zullen wij hiervoor kosten moeten berekenen. De kosten hiervoor zijn per land verschillend.

Kan ik mijn bestelling laten sturen naar een postbus adres?

Ja, dit kan zeker.

Hoe weet ik of de foto die ik wil uploaden van goede kwaliteit is?

Het is natuurlijk erg belangrijk dat de foto een bepaalde resolutie heeft om tot een mooi eindresultaat te komen. Twijfel je nou over de kwaliteit van je foto, dan kan je ons altijd een mailtje sturen naar de klantenservice. Wij kunnen dan controleren of het voldoende is.

Hoe verwijder ik een product uit mijn winkelmandje?

Als je in het winkelmandje bent zie je een prullenbakje staan bij het product. Als je hier op klikt zal deze verwijderd worden.

Kan ik ook teksten opmaken in andere talen?

Bij ons kan je alle teksten opmaken die leesbaar zijn. Dit betekent dat je geen Cyrillsche, Aziatische, Griekse of Arabische teksten/tekens kan opmaken online. Uiteraard kan dit wel als je zelf een ontwerp hebt gemaakt en het bestandje via de webshop upload. Het beste is een PDF bestandje.

Kan ik zowel tekst als een foto/afbeeldingen combineren op mijn favoriete product?

Bij heel veel producten is dit mogelijk. Wanneer het niet mogelijk is zal een van deze opties ook niet te gebruiken zijn in de designer.

Zie ik het witte vlak rondom het logo ook op het product?

Indien je een wit vlak ziet rondom het logo heb je een JPG bestand geüpload. Je kan ervoor kiezen om een PNG bestandje te uploaden met een transparante achtergrond dan zal je dit niet zien. Kom je er zelf niet uit kan je natuurlijk ook onze klantenservice raadplegen.

Betalen

Kan de prijs van mijn favoriete product veranderen?

Ja, dit kan. Dit is afhankelijk van wat onze leveranciers doorbelasten rondom de jaarwisseling.

Hoe kan ik betalen?

Je kan bij ons op verschillende manieren betalen. Om ervoor te zorgen dat je de bestelling snel ontvangt is het belangrijk om de hele betaal methode door te lopen.

  • Ideal
  • Mastercard
  • Visa
  • Bancontact
  • Paypal
  • Betaal na ontvangst
  • Vooruit betalen per bank

We hebben ook de mogelijkheid om te betalen via bank overschrijving. Helaas is het zo dat dit 1-3 werkdagen kan duren voordat het op onze rekening staat. Wanneer wij de betaling hiervan hebben ontvangen gaan wij het natuurlijk voor je produceren. Je ontvangt dan die dag in de avond de Track and trace code van je bestelling. Houd dus rekening met een langere levertijd als je voor deze betaal methode kiest.

Kan ik ook op rekening bestellen?

Voor particuliere bestellingen is het helaas niet mogelijk om op rekening te bestellen. Wel kan je ervoor kiezen om de betaalmethode betaal na ontvangst te kiezen. Wil je een zakelijke bestelling plaatsen vraag dan naar de mogelijkheden via onze klantenservice.

Wat zijn de betaal gegevens van Naambordjevoordeur.be

Onze gegevens zijn:

  • SWIFT / BIC Code: ABNANL2A
  • IBAN Nr.: NL50ABNA0579238555
  • Tenaamstelling: Stultiens Group

Wat zijn de overige bedrijfsgegevens van Naambordjevoordeur.be

Naambordjevoordeur.be is een onderdeel van Stultiens Group vof

Grote Spouwenstraat 7A

3740 Bilzen

T: 012600231

E: info@naambordjevoordeur.be

Krijg ik altijd een factuur bij mijn bestelling?

Deze sturen wij doorgaans niet. Wil je deze wel ontvangen dan horen wij dit natuurlijk graag.

Kan ik mijn factuur nog aanpassen?

Als je de betaling hebt uitgevoerd via de webshop of d.m.v. een betaal link is het helaas niet meer mogelijk deze aan te passen. Heb je nog niet betaald dan kunnen we dit uiteraard nog doen. Je kan het beste dan een email sturen naar administratie-be@stultiens-group.com o.v.v. je factuur nr en de aanpassing.

Status van je bestelling

Wat is de status van mijn bestelling?

Ben je benieuwd naar de status van je bestelling? Wanneer wij je bestelling versturen ontvang je hier de avond van verzending een track and trace. Ontvang je deze niet dan is het een bestelling die wij versturen via enveloppen post.

Ontvang ik een bestel bevestiging?

Ja, deze ontvang ja altijd. Deze kan je normaal gesproken binnen 15 minuten in je mailbox verwachten. Het kan voorkomen dat deze in je ongewenste mail terecht komt, dus houd deze ook in de gaten. Wanneer je geen bestel bevestiging ontvangt kan het zijn dat je een foutje gemaakt hebt in je email. Neem dan met ons contact op. Wij kunnen dan voor je kijken of het goed is binnen gekomen en uiteraard passen we het dan voor je aan zodat je wel een track and trace nog ontvangt.

Ik heb iets besteld maar kan dit nog aangepast worden?

Een aanpassing kan alleen nog gedaan worden indien wij nog niet over zijn gegaan op productie. Zorg er dus voor dat je snel dit ons laat weten. Wij adviseren altijd te reageren op de bestel bevestiging die je hebt ontvangen. Ook is het slim om 5 minuten na het versturen van deze email ons te bellen ter info. Zo weet je zeker dat je aanpassing goed verwerkt wordt.

Zijn we al gestart met het produceren van je bestelling, dan is het helaas niet meer mogelijk dit aan te passen zonder kosten. De kosten hiervoor bedragen € 10,00 dit is incl. btw.

Kan ik nog iets toevoegen aan mijn bestelling wanneer ik dit vergeten ben?

Als we de bestelling nog niet aan het produceren zijn kan dit nog. Wij adviseren altijd dan om de bestelling via de webshop te plaatsen en bij opmerkingen aan te geven deze samen te voegen met de eerder gedaande bestelling. Om zeker ervan te zijn dat ze samen verstuurd worden is het slim na bestelling even ons telefonisch te benaderen zodat wij hiervan op de hoogte zijn.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Zolang wij de bestelling nog niet in behandeling hebben genomen kan deze nog geannuleerd worden. Wil je de bestelling annuleren reageer dan op de bestel bevestiging en bel ons 5 minuutjes later. Dit voorkomt dat we toch al gestart zijn.

Zijn wij al gestart met het produceren van je bestelling dan is dit helaas niet mogelijk.

Waarom ontvang ik mijn bestelling niet de volgende dag?

Dit kan meerdere redenen hebben. Meest voorkomende redenen zijn:

  • Het productie proces heeft langer dan 1 dag nodig. Wij communiceren dit altijd op de product detail pagina.
  • Bpost heeft het pakketje niet op tijd in behandeling genomen.

Verzending en bezorging

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd is normaal gesproken 1 werkdag wanneer je voor 15.00 uur besteld hebt. Er zijn altijd uitzonderingen. Deze staat dan op de productpagina vermeld.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

We hebben verschillende manieren van verzending.

  • Past je bestelling in een envelopje dan vesturen we het op die manier.
  • De meeste zendingen gaan d.m.v. een brievenbus pakketje. Dit wordt dan in de brievenbus gedaan, maar heeft wel een Track and Trace.
  • Andere breekbare of grotere producten versturen wij d.m.v. een pakket. Ook hier maken wij gebruik van Track and Trace.

Past mijn bestelling door de brievenbus?

95% van de producten past door de brievenbus. Wil je weten of jou favoriete product ook door de brievenbus past? Bel dan met onze klantenservice en zei kunnen je het juiste antwoord geven hierop.

Wat zijn de bezorgdagen?

Wij versturen alle zendingen met Bpost. Aangezien het 2 verschillende zendingen kunnen zijn namelijk pakketten of brievenbus zendingen heb je te maken met verschillende bezorg dagen.

Pakketten worden bezorgd van maandag t/m zaterdag. Doorgaans gebeurt dit voor 21.30 uur. Uiteraard kan dit afwijken i.v.m. drukte bij Bpost

Brievenbus zendingen worden bezorgd van dinsdag t/m zaterdag. Doorgaan gebeurt dit voor 18.00 uur. Uiteraard kan dit afwijken i.v.m. drukte bij Bpost

Kan ik mijn zending volgen als jullie het verstuurd hebben?

Zodra je bestelling is geproduceerd en ingepakt, ontvang je die avond een mail met de bevestiging van je zending met daarin je Track and Trace code. Zendingen die d.m.v. brievenbuspost gaan krijgen deze mail helaas niet. Je kan de zending gaan volgen zodra het pakketje is aangeboden bij een Bpost depot.

Is mijn bestelling al verstuurd?

Zodra de bestelling is verstuurd ontvang je die avond een bevestiging hiervan met je Track and Trace code. Je kan je zending ook bekijken in je Naambordjevoordeur.be account.

Mijn Track and Trace code doet het niet?

Wanneer je Track and Trace code het niet doet neem altijd met onze klantenservice contact op. Wij kunnen dan kijken wat er aan de hand is.

Hoe laat wordt mijn pakket geleverd?

Alle pakketten worden door Bpost aangeboden tussen 8.00 en 21.30 uur. Via de Track and Trace kan je zien in welk tijdsvenster jou pakketje wordt bezorgd. Heb je gekozen voor levering bij een afhaalpunt, houd dan de Track and Trace goed in de gaten om te weten vanaf hoelaat je het pakketje kan ophalen.

Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?

Heb je een bestelling die d.m.v. brievenbuspost verstuurd is? Je hoeft dan niet thuis te blijven, deze zal altijd geleverd kunnen worden als er een geldige brievenbus aanwezig is. Wanneer je een pakketpost bestelling hebt en je bent niet thuis kan je de bezorger 2 opties geven. Je kan aangeven dat je het geleverd wil hebben bij een pick-up point van Bpost of dat de bezorger het bij de buren mag achterlaten. Bij het laten bezorgen bij een pick-up point, houd de Track and Trace goed in de gaten. Wanneer je kiest voor laten bezorgen bij de buren zal je hier ook een melding van krijgen door een briefje of via je Track and Trace.

Retourneren en contact

Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat nu?

Dat is vervelend natuurlijk. Maak een foto van de beschadiging en stuur deze naar onze klantenservice. Als het een productie fout of beschadiging is door de verzending gaan we het uiteraard kosteloos herstellen voor je.

Mijn bestelling is beschadigt geleverd en ik wil mijn geld terug!

Helaas is dit niet mogelijk. Het betreft een gepersonaliseerd product. Indien het beschadigd of incompleet geleverd wordt zullen wij dit altijd herstellen maar geen geld terug storten.

Mijn bestelling is niet compleet geleverd, wat nu?

Wat vervelend dat je bestelling niet compleet geleverd is. Wij proberen dit natuurlijk te voorkomen door altijd de bestellingen te controleren. Het kan natuurlijk voorkomen dat een product nog niet voorradig is. Is dit het geval, dan hebben wij je hierover ingelicht d.m.v. een email. Zodra het missende item bij ons binnen is versturen wij het dezelfde dag en ontvang je hier in de avond ook weer een Track and Trace code van. Zijn wij het vergeten en hebben wij niet goed gecontroleerd, onze excuses. Wij vragen dan ons een email te sturen o.v.v. je order nummer dat je een product mist. Wij zullen het dan vaak dezelfde dag nog versturen. Ook hier ontvang je in de avond de Track and Trace van.

Ik ben niet blij met mijn geleverde bestelling, wat nu?

Wat jammer om te horen dat je niet blij bent met je geleverde bestelling. Dit vinden wij natuurlijk ook erg vervelend. Het beste kan je ons een email sturen met de foto van het ontvangen product en wat je tegen valt. Als wij hierin een fout hebben gemaakt of niet de juiste teksten hebben gecommuniceerd op de webshop kijken we altijd naar een oplossing. Hebben wij gemaakt wat wij communiceren kunnen we helaas je niet verder ermee helpen omdat het een gepersonaliseerd product betreft. Niet gepersonaliseerde producten kunnen uiteraard retour gestuurd worden binnen de wettelijke bepaalde tijd.

Mijn bestelling is retour gestuurd naar jullie, wat gaat er nu gebeuren?

Wat vervelend dat het pakketje niet geleverd is bij je en weer retour komt naar ons. Neem met onze klantenservice contact op en dan kijken we samen naar een goede oplossing hoe en wanneer het wel geleverd kan worden.

Kan ik mijn bestelling retourneren of omruilen?

Bij gepersonaliseerde producten is dit helaas niet mogelijk. Heb je een standaard product gekocht en wil je deze retourneren of omruilen neem dan contact op met de klantenservice hoe je dit het beste kan regelen.

Wanneer zijn jullie te bereiken?

Wij zijn telefonisch te bereiken 7 dagen per week van 8.00 uur t/m 22.00 uur. Wil je toch liever een email sturen, dan kan dat. Deze beantwoorden wij van maandag t/m vrijdag van 8.00 – 17.00 uur.

Wat doen jullie met mijn gegevens en geuploade foto’s/logo’s?

Uiteraard behandelen wij jou persoonlijke gegevens en foto’s/logo’s zoals het staat omschreven in de AVG wet. Dit betekend dat wij hier uiterst zorgvuldig mee omgaan en nooit aan derden zullen verstrekken zonder toestemming. Wil je dat wij jou foto/logo direct na productie verwijderen? Neem dan even contact op met onze klantenservice.

Worden mijn persoonsgegevens veilig bij jullie opgeslagen?

Uiteraard doen wij er alles aan om dit te beschermen. Zo maken wij gebruik van een SSL certificaat op onze webshop waardoor alle informatie veilig wordt opgeslagen waar slechts een beperkt aantal mensen toegang tot heeft.

Ik ontvang geen bestelbevestiging, wat nu?

Het kan helaas voorkomen dat deze niet aankomt. De meest voorkomende reden is dat je per ongeluk een type foutje gemaakt hebt in je email adres. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice om te kijken of alles goed is binnen gekomen. Geef dan ook het juiste email adres op zodat je later wel de Track and Trace ontvangt.

Mijn account

Wat kan ik allemaal zien in mijn account?

In jou account kan je verschillende dingen controleren. Zo kan je zien wat je hebt besteld maar kan je ook je factuur en verzending zien.  

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik inloggen?

Je kunt heel eenvoudig een nieuw wachtwoord aanvragen via mijn account pagina. Vul je email adres in waarmee je een account hebt en druk op wachtwoord vergeten.

Kan ik mijn gegevens in mijn account wijzigen?

Ja, dit kan ten alle tijden gedaan worden. Je dient hiervoor in te loggen waarna je de gegevens kan aanpassen. Let op, wil je de gegevens op de lopende bestelling veranderen dien je dit ons extra te laten weten door te reageren op de bestel bevestiging. Doe dit wel snel, zo voorkom je dat dit niet meer aangepast kan worden.

Ik wil mijn account verwijderen, hoe doe ik dit?

Als je het account wilt verwijderen vinden wij dat natuurlijk jammer. Je kunt dan het beste contact opnemen met onze klantenservice. Zodra wij de benodigde gegevens hebben kunnen wij je account verwijderen.

Kortingen en cadeaubonnen

Hebben jullie een speciale kortingsactie?

Wij hebben altijd leuke kortingsacties lopen. Je kan onze kortingsacties pagina in de gaten houden voor overige acties. https://www.naambordjevoordeur.be/kortingscode

Hoe gebruik ik mijn kortingscode?

Je kan de kortingscode invullen op de bestel pagina. Hier heb je een venster onder de betaalmethode waar je de code kan invullen. Druk dan vervolgens wel op toepassen. Je korting wordt nu gebruikt. Is dit niet het geval, neem dan contact op met onze klantenservice. Je kunt maar 1 kortingscode gebruiken per bestelling.

Mijn kortingscode is verlopen, wat nu?

Een kortingscode of cadeaubon heeft altijd een bepaalde levensduur. Dit betekend dat hij maar beperkt geldig is. Houd dus goed in de gaten tot wanneer je code geldig is om het niet te laten verlopen.

Mijn kortingscode werkt niet, wat nu?

Let altijd bij het invoeren van de kortingscode op hoofdletters, puntjes en eventueel spaties. Wanneer deze goed staan maar hij het nog steeds niet doet, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder om het wel werkend te krijgen voor je.

Ik heb mijn bestelling afgerond maar ben mijn kortingscode vergeten, wat nu?

Heb je de bestelling nog niet betaald dan kunnen wij je kortingscode toepassen op je bestelling. Is de bestelling al betaald? Dan kunnen wij helaas de korting niet meer toevoegen aan je bestelling.